Hakkımızda
2006 yılında, okul öncesi eğitim alanında yüksek kalite ve standartta bir okul öncesi hizmeti verebilmek için yola çıktık.
Çocuklar ve aileler için yola çıkardığımız eğitim projemiz kısa süre içinde 19 il/ ilçede 34 okula ulaştı. Küçükşeyler Anaokulları çocukların eğitim ve öğretim etkinliklerinden keyif alabilecekleri, çocuğun eğitim etkinliklerinin en önemli aktörü olarak rol alacağı, uluslararası geçerliği olan bir okul modeli ortaya koymaktadır.
Okullarımızdan mezun olan öğrenciler, aldıkları yüksek standarttaki eğitimle; bilimde, sanatta, sporda, teknolojide ve dünya siyasetinde, kısacası yaşadıkları dünyada söz sahibi olacak potansiyel birer değer olmaktadırlar.
Küçükşeyler Anaokullarında çocuklarımız;
Öğrenme zevkini ve keyfini
Araştırma heyecanlarını
Merak duygularını
Yaratıcılıklarını
Biricikliklerini (kendisi gibi olma ve farklı düşünme haklarını)
Özgüvenlerini
…kaybetmeden eğitimlerini sürdürebilmektedirler.
Tarihçemiz
Üstün Dökmen Yaşam Boyu Gelişim ve Eğitim Akademisi, 11 Mayıs 2005'te ailelere, çocuklara, gençlere, yetişkinlere ve şirketlere çeşitli hizmetler üretmek üzere Prof. Dr. Üstün Dökmen ve Uzm. Klinik Psk. Süleyman Hecebil tarafından İstanbul'da kuruldu.

Akademinin psikolojik danışma ve psikoterapi hizmetlerinin etkililik ve verimliliğini artırmak amacıyla Eylül 2009 tarihinden itibaren bu hizmetler "Psikoloji Dünyası" markasıyla verilmeye başlandı.

"Küçükşeyler Anaokulu" markası, 2006 yılında yine kurucularımız tarafından çocuklar için yola çıkarılmış bir proje olarak hayata geçti. Halen 19 ilde hizmet veren 31 okulumuzla Anaokulu eğitimindeki alışkanlıkları, standartları değiştirmeye, çocuklara ve ailelere söz vermiş olmanın bilinci ve sorumluluğu ile hizmet vermeye devam ediyoruz.

Kronoloji
2005 - Üstün Dökmen Yaşam Boyu Gelişim ve Eğitim Akademisinin kuruluşu
2007 - Eskişehir ve Sakarya Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2008 - Aydın ve Bursa Nilüfer Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2009 - Bartın Küçükşeyler Anaokulunun açılışı
2012 - İstanbul Bahçeşehir ve İstanbul Suadiye Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2013 - İstanbul Dragos, Mersin, Uşak Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2014 - İstanbul Beylikdüzü ve Trabzon Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2015 - Antalya Lara, İstanbul Sancaktepe ve Muğla Fethiye Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2016 - Çorlu, İstanbul Halkalı ve Malatya Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2017 - İstanbul Kurtköy, Kütahya Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2018 - Edirne ve İzmir Sasalı Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2019 - Ankara Eryaman Küçükşeyler Anaokulunun açılışı
2020 - İstanbul Ataşehir ve Niğde Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2021 - Ankara Batıkent ve İzmir Sahilevleri Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2022 - Tekirdağ ve Isparta Küçükşeyler Anaokullarının açılışı
2023 - Sivas Küçükşeyler Anaokulunun açılışı
Üstün Dökmen Akademi
Üstün Dökmen Yaşam Boyu Gelişim ve Eğitim Akademisi, 11 Mayıs 2005'te ailelere, çocuklara, gençlere, yetişkinlere ve şirketlere çeşitli hizmetler üretmek üzere Prof. Dr. Üstün Dökmen ve Uzm. Klinik Psk. Süleyman Hecebil tarafından İstanbul'da kuruldu.

Üstün Dökmen Akademinin psikolojik danışma ve psikoterapi hizmetlerinin etkililik ve verimliliğini artırmak amacıyla Eylül 2009 tarihinden itibaren bu hizmetler "Psikoloji Dünyası" markasıyla verilmeye başlandı.

Akademinin okul öncesi eğitim alanındaki hizmetleri, "Küçükşeyler Anaokulu" markası ile 2006 yılında yine kurucularımız tarafından çocuklar için yola çıkarılmış bir proje olarak hayata geçti.

Üstün Dökmen Akademi, okul öncesi eğitimciler, psikologlar, okul iyileştirme ve program geliştirme uzmanlarından ve marka geliştirme ve kurumsal iletişimcilerden oluşan kalabalık bir ekipten oluşmaktadır. Kurucularımız önderliğinde, ülke çapında okul öncesi eğitimin standartlarını belirliyor ve çocuklara ve ailelere söz vermiş olmanın bilinci ve sorumluluğu ile hizmet vermeye devam ediyoruz.

Üstün Dökmen Akademi, ekibinde yer alan bilim insanları ile titiz bilimsel araştırmalar ve sistematik değerlendirmeler yaparak her düzeyde eğitimin etkinliğini artırmaya kararlıdır.

Marka ve eğitim işbirliğimizin olduğu okullarımız için Türkçe ve İngilizce eğitim programını, program kapsamında eğitsel süreçleri destekleyecek materyalleri ve çocukların gelişimsel resmini bir bütün olarak ortaya koyan ölçme ve değerlendirme sistemlerini geliştiriyoruz.


Ailemizin en önemli parçası olan müdür ve öğretmenlerimizi yoğun bir merkezi eğitimle yeni döneme hazırlıyor, kariyer ve kişisel gelişimlerine katkı sağlayacak eğitimleri yıl içinde organize ediyoruz.
Prof. Dr. Üstün Dökmen ve Uzm. Klinik Psikolog Süleyman Hecebil önderliğinde her ay yapılan toplantılarla Küçükşeyler Anaokullarında eğitim programının temelini oluşturan yaşamın içinden proje konularını titizlikle seçiyor ve çocuklarımızın okulda geçirdikleri zamanın bütününü adım adım planlıyoruz.

Küçükşeyler Anaokullarında hedef kitlemiz olan, 3-6 yaş arası çocuklarımızın gelişimsel özelliklerini dikkate alarak, eğitim programımızı, oyunlaştırarak verdiğimiz kavramlar çerçevesinde hazırlıyoruz.

Dinamik dönüş yaklaşımı ile alanda çalışan öğretmenlerimizden aldığımız her türlü uygulama bilgisini/pratiği teori ile harmanlıyor, çocuklarda öğrenmeyi kolaylaştırıcı bir öğretim tasarımı ile programımıza şekil veriyoruz.

Sanat, drama, fen-doğa, bilim ve düşünme becerilerine dayalı çeşitli etkinliklerle çocuklarımızdaki merak duygusunu canlı tutmayı, sorgulamayı ve öğrenmeyi kalıcı hale getirmeyi hedefliyoruz.

Okul geliştirme çalışmaları kapsamında okullarımızın çocuklar/öğrenciler ve veliler için ürettiği hizmetleri geliştirmelerine/iyileştirmelerine destek oluyoruz. Bu süreçte, okullarımızın bireysel ihtiyaç ve taleplerini göz önüne alarak, her alanda gelişimlerini destekleyecek adımları araştırmaya dayalı yöntem ve tekniklerle atıyoruz.

Tüm bu hizmetlerimizi kurumsal iletişim kanalımız ile sosyal medya, web sitesi, videolar, makaleler ve canlı yapılan konferans/seminerler ile velilerimiz ve anne-babalar ile düzenli olarak paylaşıyoruz.

Vizyonumuz
Suflör kullanmadan yaşamayı öğrenen çocuklar yetiştirmek; topluma "çocuksu" değerleri, insani değerleri sunmak ve yaygınlaştırmaktır. 
Misyonumuz
Okul öncesi eğitim alanında güvenilir saygın ve bilimsel temelli yüksek kalite standartlarına sahip bir seçenek oluşturmaktır.
Kurucularımız
Prof. Dr. Üstün DÖKMEN

Türkiye’nin alanında en sevilen isimlerinden biri olan; psikolog, TV programcısı, eğitimci ve yazar Üstün Dökmen, 1954 yılında İstanbul’da dünyaya geldi. İlk ve orta öğrenimini Erzurum’da tamamlayan Dökmen, Ankara Cumhuriyet Lisesinden mezun oldu. Hacettepe Üniversitesi Psikoloji bölümünden mezun olduktan sonra aynı bölümde uygulamalı psikoloji alanında yüksek lisans yaptı. Ankara Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik alanında 1986 yılında doktor, 1988’de doçent, 1995’te ise profesör unvanını alan Dökmen, aynı üniversitede uzun yıllar da öğretim görevlisi olarak çalıştı.

Bilimsel kitaplarının ve makalelerinin yanı sıra şiir kitapları, romanları ve tiyatro eserleri de bulunan Üstün Dökmen, toplam 8 yıl boyunca TRT’de 94 bölüm Küçük Şeyler programını ve TRT Radyo 3’te opera sanatçısı Murat Akar ile birlikte, gençlere operayı sevdirmeye yönelik ”Biz Kim Opera Kim” adlı programı hazırladı.

Bugüne kadar Avustralya ve çok sayıda Avrupa ülkesinde gurbetçi vatandaşlarımıza maddi karşılığı olmaksızın konferanslar veren, "Üstün Dökmen Yaşam Boyu Gelişim ve Eğitim Akademisi"nin Kurucusu Prof. Dr. Üstün Dökmen, “Küçük Şeyler” isimli eseri ile Türkiye Yazarlar Birliği’nin 2008 yılı Deneme dalındaki ödülüne layık bulundu.

Uzm. Klinik Psk. Süleyman HECEBİL

Süleyman Hecebil, 1966 yılında Denizli’nin Tavas İlçesinde dünyaya geldi. İlk, orta ve lise öğrenimini Tavas’ta tamamladı. 1988 yılında İstanbul Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik Bölümünden lisans diplomasını aldı.

Daha sonra sırasıyla İstanbul Ticaret Üniversitesi Uygulamalı Psikoloji ve İstanbul Esenyurt Üniversitesi Klinik Psikoloji bölümlerinden yüksek lisans diplomalarını aldı.
2005 yılından itibaren Prof Dr. Üstün Dökmen ile ortaklığa başlayan Hecebil, yurdun dört bir yanında hizmet veren Küçükşeyler Anaokulları ve Yönder Kolejlerini kurdu. Meslek yaşamını sürdürürken bir yandan da bir çok mesleki eğitim programlarına katılarak

• Aile Terapisi
• EMDR ve Travma Terapi
• Hipnoz
• Şema Terapi,
• Yas Terapisi,
• Transaksiyonel Analiz
• Bilişsel Terapi
• Cinsel Terapi gibi eğitimlerden sertifikalar aldı.

Doğuş Üniversitesi Klinik Psikoloji bölümünde doktora çalışmalarını sürdüren Süleyman Hecebil, terapistliğin yanı sıra çeşitli konularda konferanslar vermektedir.
Evli ve iki çocuk babası olan Süleyman Hecebil’in Çocuk Psikolojisi adlı kitabı da bulunmaktadır.

Felsefemiz
Suflör kullanmadan yaşamayı öğrenen çocuklar yetiştirmek
Kültürümüz ve ülkemizin eğitim sistemi, çocuklarımızı büyüme, gelişme ve eğitim sürecinde suflörlük yaparak yetiştirmeye yatkındır. Hatta bunda bazen o kadar ileri gideriz ki zaman zaman dayanamayıp çocuklarımızın yerine sahneye biz fırlarız. Suflör kullanmadan yaşamayı öğrenen çocuklarımızın, suflör kullanmayan liderler olarak ülkemize katkıda bulunacaklarına inanıyoruz.
Doğayla ve toplumla iletişim ve empati kurabilen çocuklar yetiştirmek
Doğayla ve toplumla ilgili, farkındalık düzeyi gelişmiş, topluma ve doğaya karşı sorumluluk hisseden çocuklar yaşanabilir bir çevrenin ve çağdaş toplumun güvencesidir.
Çocukların içlerindeki yaşama sevincini, kendiliğindenliği ve yaratıcılığı tüm yaşamlarına taşımalarını sağlamak
Okul öncesi dönem bireyin yaşama koşulsuz bakabildiği, büyüme, gelişme, öğrenme ve yaşama sevincinin hissedildiği yaratıcılık ve kendiliğindenliğin en düzeyde olduğu dönemdir. Bu özelliklerin yaşam boyu sürmesi iyi bir okul öncesi eğitimle olasıdır.
Çocuklarda psikolojik düğümler oluşmasını önlemek
"Psikolojik Düğümler" terimi psikolojide "bitmemiş işler" anlamına gelir. Bireylerde görülen birçok ruhsal sorunun temelinde çocukluk dönemindeki olumsuz yaşantı ve deneyimler olduğu görülmektedir. Küçükşeyler Akademisi'nde, varsa oluşan psikolojik düğümleri çözmeyi ve psikolojik düğümlerin oluşmasını önlemeyi temel bir ilke olarak benimsiyoruz.
Uyumlaşmış çocuklar yetiştirmek
Uyumlu olmak, tek taraflı olarak uymak anlamına gelirken, uyumlaşma ise tıpkı selamlaşma gibi karşılıklı bir çaba ve eylem gerektirir. Uyumlaşmada taraflar birbirlerini önemser ve uzlaşırlar.
Ailelere ve topluma “çocuksu” değerleri ve insani değerleri sunmak
Çocuklarda doğal değerler vardır: Dürüstlük, gerçekçilik, içtenlik, doğallık nedenlerini sorgulama, araştırma vb. Bu değerlerin korunmasını ve yetişkinlik dönemlerinde de canlı kalmasını önemsiyoruz.
Değerlerimiz
Bilimsel düşünme ve akılcılık
Okul ve sınıf ortamında sağlık ve güvenliğini önemsemek
Çağdaşlık
Sınıfta önyargısız fırsat eşitliği sunmak
Laiklik
Temel evrensel değerleri benimsemek
Yeniliklere ve gelişmelere açıklık
Alçakgönüllülük
Kişisel bakım ve temizlik
Temiz ve düzenli olmaya özen göstermek
Sevgi
Güler yüzlü ve saygılı davranış
Şefkat
Dayanışma ve paylaşım
Duyarlılık
Duygu ve düşüncelere önem vermek
Çocuğa ve çocuk haklarına saygılı olmak
Olumlu yaklaşım
Zengin ve keyifli eğitim ortamları yaratmak
Kendine, başkalarına ve çevreye saygılı olmak
Çocuğa ve veliye gerçekçi geribildirim vermek
Yardımseverlik
Uzlaşmacı yaklaşım
Ekibimiz
Sibel Kışla - Türkçe Program Koordinatörü

Lisansını Gazi Üniversitesi Çocuk Gelişimi ve Eğitimi Öğretmenliği, yüksek lisans eğitimini İstanbul Ticaret Üniversitesi Uygulamalı Psikoloji bölümünde tamamlamıştır. Görev aldığı kurumlarında IB-PYP eğitimlerine katılarak müfredata entegre etme, uygulama ve geliştirme alanlarında çalışarak, pedagojik eğitim felsefeleri, farklılaştırılmış öğretim teknikleri, GEMS eğitimi, okul politikaları oluşturma vb. içeriklerde öğretmen eğitimleri düzenlemiştir. Üstün Dökmen Akademide Okul Öncesi Eğitim Koordinatörlüğü görevini sürdürmektedir.

Mine Okaylı - Türkçe Program Koordinatörü

Lisansını Anadolu Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği, yüksek lisans eğitimini ise Yıldız Teknik Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi bölümünde ve Okan Üniversitesi Tezli Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünde tamamlamıştır. 18 yıldır eğitim sektörü içinde olup farklı kademelerde öğretmenlik  yapmıştır. Üstün Dökmen Akademide okul öncesi eğitim koordinatörlüğü görevine devam etmektedir.

Esra Özkara - Türkçe Program Koordinatörü

Lisansını Boğaziçi Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünde, yüksek lisansını da yine aynı üniversitenin Erken Çocukluk Eğitimi bölümünde tamamlamıştır. Bu süreç içerisinde Boğaziçi Üniversitesi Okul Öncesi Eğitim Biriminde öğretmenlik yapmıştır. Üstün Dökmen Akademide Okul Öncesi Eğitim Koordinatörlüğü görevine devam etmektedir.

Özlem Demir - Türkçe Program Koordinatörü

Lisansını Anadolu Üniversitesi Okul Öncesi Öğretmenliği, yüksek lisans eğitimini ise Marmara Üniversitesi Eğitim Yönetimi ve Denetimi bölümünde tamamlamıştır. 25 yıldır eğitim sektörü içinde olup farklı kademelerde öğretmenlik ve yöneticilik yapmıştır. Üstün Dökmen Akademide okul öncesi eğitim koordinatörlüğü görevine devam etmektedir.

Özge Görmez - Okul Geliştirme Koordinatörü

Lisansını Çanakkale Onsekiz Mart Üniversitesinde Okul Öncesi Öğretmenliği bölümünde tamamlamıştır. Maastricht University Developmental Psychology (Gelişim Psikolojisi) yüksek lisans öğrencisidir. 

2006 yılından bu yana özel okullarda öğretmenlik ve yöneticilik yapmıştır. Duyu Bütünleme Terapisi ve Montessori Eğitmen Eğitimi sertifikaları bulunmaktadır. 

Kurum açılış süreçleri, okulların akreditasyon uygunluğu konuları çalışma alanları arasında yer almaktadır. Üstün Dökmen Akademi’de Okul Geliştirme Koordinatörü olarak görev yapmaktadır.

Burcu Kara - PDR Koordinatörü

Lisansını Aydın Adnan Menderes Üniversitesi Psikolojik Danışma ve Rehberlik bölümünde, yüksek lisansını ise İstanbul Esenyurt Üniversitesi Klinik Psikoloji bölümünde tamamlamıştır. Uzun yıllar özel okullarda okul psikolojik danışmanlığı yapmış, çocuk/ergen ve aileleriyle çalışmıştır. Şema Terapi ve Bilişsel Davranışçı Terapi eğitimlerine sahiptir. Üstün Dökmen Akademide Psikolojik Danışma ve Rehberlik Koordinatörlüğü görevine devam etmektedir.

Sibel Musabay - İngilizce Eğitim Koordinatörü

Lisansını Kadir Has Üniversitesi Amerikan Kültürü ve Edebiyatı bölümünde, Pedagojik Formasyonunu ise 2007 yılında Marmara Üniversitesi’nde tamamlamıştır. Bu tarih itibariyle çeşitli eğitim kurumlarında İngilizce Öğretmenliği ve alanı ile ilgili yöneticilikler yapmıştır. Okul öncesi eğitimde kullanılan İngilizce ders kitabı serisinin yazarıdır. Üstün Dökmen Akademi’de İngilizce Koordinatörü olarak görev yapmaktadır.