Genel Sorular

Üstün Dökmen Yaşam Boyu Gelişim ve Eğitim Akademisinin kuruluşu, 2005 yılında Prof. Dr. Üstün Dökmen ve Uzman Psikolog Süleyman Hecebil tarafından gerçekleştirildi. Kuruluşunun birinci yılında 3-6 yaş grubu öğrencilere hizmet vermek amacıyla Küçük Şeyler Anaokulu markasını oluşturan Akademi, hizmet ağını her geçen gün genişletiyor.
Küçük Şeyler markası; İstanbul (Ataşehir, Bahçeşehir, Beylikdüzü, Çekmeköy, Dragos, Florya, Halkalı, Kemerburgaz, Koşuyolu, Maltepe, Sancaktepe, Suadiye, Şerifali, Ümraniye), İzmir (Bornova, Göztepe), Ankara (Beysukent, Gaziosmanpaşa, Oran, Ümitköy), Aydın (Merkez, Kuşadası), Muğla (Merkez, Bodrum, Fethiye), Antalya (Konyaaltı, Lara), Mersin, Denizli, Eskişehir, Uşak, Bursa (Merkez, İnegöl), Koaeli, Sakarya, Bartın, Trabzon, Adana, Gaziantep ve Malatya okullarıyla hizmet vermektedir.
Küçük Şeyler Anaokulları eğitim grupları Küçük Grup (36-48 ay), Orta Grup (48-60 ay) ve Büyük Grup (60-68 ay) olarak üçe ayrılmakta olup, bu yaş aralıklarına gören çocuklar kabul edilmektedir.
Küçük Şeyler Anaokuları eğitim programının amacı keyifli ve kalıcı öğrenme etkinlikleri ile öğrencinin öğrenme sürecinin en önemli aktörü olarak rol almasını sağlamaktır. Bu amaçla düzenlenen eğitim programlarımızın özellikleri; özgün, bilim ve sanat temelli, çocuk merkezli olması, aile katılımlı ve çok yönlü gelişimi esas kılması, çocuklarda ilgi, merak ve araştırma isteklerini artırmayı ve geliştirmeyi hedeflemesidir.

Küçük Şeyler Anaokulları, çocukların kendilerini ve ailelerin de çocuklarını keşfedebilecekleri ortamlar sunulmaktadır. Çocukların eğitim ortamından keyif almalarını,  öğrenme heyecanlarını kaybetmemelerini önemseyen Küçük Şeyler Anaokulları; hiçbir kurum ve kuruluşun desteği olmaksızın, kurucuları Prof. Dr. Üstün Dökmen ve Uzman Psikolog Süleyman Hecebil’in tamamen mesleki sermayesi ile hayata geçirilmiş ve Türkiye’nin en özgün eğitim programını uygulayan, özel bir projedir.
Çocuklar, okul öncesi dönemde bilişsel olarak yabancı dil öğrenebilecek donanıma sahiptirler. Yarım gün İngilizce, yarım gün Türkçe plananlanan programda, Türçe ve İngilizce eğitim programlarının birbirini destekler nitelikle, öğrencilerin kendi anadillerinde tanışıklık kurdukları kavram ve sözcükleri, yabancı bir dilde daha iyi anlayabilecek özelilkle olmasına özen gösterilmiştir. Bu nedenle program eş zamanlı tanımlanır.